Då har man gjort stan

Gick upp 0730 tog en promenad med Emelie & Emelie det var riktigt fint vinter väder ut idag ner efter sjön inga fel alls helt underbart!
Sen vart det hem & käka frulle & ner i gymet & köra 45  min ! Har ökat vikterna lite lätt det känns ! Men det känns bra !
Sen åkte jag hem till Basth & vi gjorde stan & tog en fika & gick runt & kolla rätt soft.
Nu väntar jag på lunch pappa är kocken idag det blir brocoli & blomkåls låda av nått jag vettu faaan vad han håller på med hoppas han använder en recept bok annars blir jag lite som rädd... Blixten ligger & sover i min säng en han har inte rört sig sen imorse faaan har inte ens sätt att han har ätit konstigt... dax & slänga ut han här kan inte ligga!...

Pöss & Kram till alla er som läser detta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

låt blixten ligga där han ligger!!!! grr

2009-02-11 @ 19:41:27
Postat av: Tezz

Låt blixten ligga där han ligger!!! grr

2009-02-11 @ 19:42:56
URL: http://tezzilezzi.blogg.se/
Postat av: Tezz

nää men de där har vi talat om...ah vi kanske kan åka ner å ta en fika imorgon (fredag)??? om de passar gubben...

2009-02-12 @ 14:51:53
URL: http://tezzilezzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0