Freda

Halllu!

Fredag yees nyckter suck... skulle vara gött med en öl eller två men man ska jo jobba imorgon.
Är hemma hos min mor är katt vakt morsan är i Sthlm. & min kisse ä sjuk 800:- för några piller herregud hagel salva 20:- mer överkommligt men det är jo ett liv de med min kisse ska ha de bästa. Så mjuk men en då så hårig.
Bamse mammas katt så fett så den ska vara glad att den kan gå.
ANnars har inte så mööö hänt kaffe med patte & hört lite skvaller ifrån erika alltid lika roligt taack  =)
jobbat 8:10-18:10 lång dag men det funkar allt. Bara imorgon kvar sen börjar i alla fall en veckas semester jag vet inte om det är något att se i fram i mot man vet jo aldrig vad skom kan hända har jag hört!

OCH ALLA JÄVLAR ÄR PÅ HARRYS VILL OCKSÅ BLI DRÄNK!

Kommentarer
Postat av: essa

jajemen harrys va de o jävel va Staropramen ölen smaka underbart... Puss Puss

2009-02-07 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0