Grogg Eller inte

Japp imorse dåra ca 08:30 en promenad med rock classic dunka i mitt öra funka bra fick man upp tempot underbart kanon bra! Sen vart det hem gång & dricka en balja kaffe & ett äpple mums!
Och sen vart det chila hemma hos Emelie & hjälp henne lite med datorn se om vi kan få igång & bränna lite film åt henne.
Sen vart det gymet med Basth & Sunsilk! träna lite de var skönt!
Sen åkte jag hem & tog min grogg!
Innehåll: Ingefära, apelsin, äpple, lime, citron! För jävla goo var den i alla fall den msåte jag göra ! Det är Nong som gör det pappas Thai.
Lunchen vart fisk & spenat de va gött kan jag lova!
Nej nu blir det duschen !

Ingefära, Apelsin, Äpple, Lime, Citron. Mums kanon goo testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0