Hallu Bloggen!!! Torssddag

Torsdag!

Det var meningen att jag skulle ner & simma i badhuset men först så skrämmer en person upp mej & jag vet inte varför svar kommer nog under vecka 7 skulle jag gisssa på säger inga namn men det kan hon eller han lista ut själv.
Vad har hänt idag då.
Basth kaffe självklar besökt två gånger blir lika äcklad varje gång av att han är kort.
Sovit hos mamma inatt för hon operat sej igår men det verka jo ha gått riktigt bra.
VArit hemma hos Emelie en sväng inte gjort så möö pille på hennes dator & tagit det lungt.
Patte & Jag varit & handlat nya tränngs byxor till mej dom andra är jo mer som ett tält... ha ha ha känns gött de.
Sen har jag tränat som vanligt sen vart det kaffe hos Jessica & Jonas två unerbara vänner. Jävla jessica snälla säge nästa gång att du inte har kakor hemma iställe ljug för mej ge mej en örfil eller två.
Det var ganska skönt & varit ledig idag men det är nog lite roligare & jobba dagen går fortare då. Jävla Janne på jobbet som ringer & säger kan du hoppa in Martin är sjuk dåligt skämt man skämtar inte om såna allvarliga saker illa usch & fy.

Nej nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon ca 06:30 & fånga dagen (Carpe diem).
Pöss & Gonatt

Kommentarer
Postat av: essa

mmm en öl kankse innan man ska sova..

hihi puss

2009-02-05 @ 22:37:20
URL: http://essalindh.blogg.se/
Postat av: Maddiz

ja vecka 7 är snart här,det ska bli riktigt kul att få träffa dig igen marcus :)

2009-02-06 @ 09:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0