Lat dag!

Idag har det inte blivit så möö träningen haft ont i kroppen ! Aj aj  men men så är det när man ska ta i !
Vad har hänt idag då! Lååång promenad som vanligt dåra...
Sen vart de kaffe hos Jessica & Jonas snacka lite skit dom låg & sova när jag kom kl 09:00 Hah ha ha gött de. Här går de inte sova ifred när man vet att mackan bor i samma stad !
Sen har jag varit med Erika & kolla på film snacka lite skit & tryckt i oss massa onödigt skit som chips & dipp gött som faaan var det i alla fall! Jävla skit måste träna hårt imorgon lite mer en vanligt... HJÄLP!

Sen vart de hem till Basth & Jozzan Alltid lika trevligt & va hemma hos dom fast jag hatar deras äckliga orm fy faaan han ska alltid hålla på  åla omkring när jag kommer det är som han är sugen på bacon jämt eller nått....
Inte så möö idag allså!

Pöss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0