Måndag! Deppigt.

En jobbig dag i mitt liv...
I morse uppe & träna 07:00 & sedan stack man till jobbet.
Sen var jag & lämna in min nycklar till min gamla lägenhet & fick träffa Fredrik "Dumbo"..
Efter alla år kan inte förstår det står stilla i mitt huvd allt roligt vi har haft tillsammans & sedan detta känns som en kniv som går in i bröstet. Kärlek kommer & går men vänskap... Nej det är omöjligt men vad kan man lita på idag efter detta.. efter allt som har hänt.
Har fina minnen kvar. HAft alltid roliga fester. Konformation tillsammans till Prag med mera ojoj det var tider det men det är inget som känns som det betyder något idag. Gråter man inte så tänker man & när man gråter varför varför han har varit ett svin mot mig men det känns en då & förlora en vän..Kommer jo aldrig bli samma sak igen om vi blir vänner igen går det lita på det?. Hjälp jag försår inte saknar mer våran vänskap en den dära jävla FITTAN! blir så lessen & förband. Om det fanns något som kunde spola tillbaka tiden & få det ogjort men det är försent. Jag ska vara tacksam att jag har dom vännerna jag har kvar iställe & försöka förtränga detta & gå vidare med en vänskap mindre. Men men sånt är livet man får aldrig ge upp skam för den som ger sej. Ta detta som en lär dom iställe. Hoppas aldrig att någon får uppleva detta eller ja vad man ska säga.

Alla Kärlek till dom vänner jag har.
Pöss påer. Min vardag känns lite bättre nu!

Kommentarer
Postat av: A

Starka ord..och jag vet hur Du har det..men vet oxå att Du fixar det här med den vilja och kärlek du har.Och glöm inte bort..ovanför molnen skiner ALLTID solen...jag vet det ;-)

2009-02-03 @ 07:41:58
Postat av: M

Mmmm, vet exakt hur det känns, och inte är det roligt. Men du klarar det. det vet ja! Kram på Re

2009-02-13 @ 10:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0