Tillbaka på jobbet!

Herregud säger jag bara !...bara för man är bort en vecka så rasar allting.. suck.. Tur att jag inte var bort läängre... Nu är allt som det ska vara igen.. Snart drar bokrean igång såååå tråkigt men de måste ske det med stor försäljning är det.
Det har varit en bra vecka ledig med en hel del träning känns ganska bra en då... Har varit med Basth & Jozzan & Jessica & Jonas jämt =) Skönt & ha bra vänner omkring sej hela tiden....
Grattis andra Jessica som bor i Motala är så glad för din skulle men jag kommer allt sakna dom goo tiderna också ja ja alla måste gå vidare här i livet.. & jag då som bor hemma hos Pappa herregud måste här ifrån men först ska ja ha en bil innan jag drar igen det blir tredje gång jag kommer hem till far ha ha ha lite roligt otroligt att han inte gnäller mer en han brukar... så skönt så.

Nej nu måste jag träna!

Pöss&hej

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh tack lilla vän! Jag saknar dig ska du veta. Men snart kan vi träffas massa igen! : )

2009-02-17 @ 09:09:14
URL: http://www.metrobloggen.se/suzieset
Postat av: Jessica

Men du kommer ju alltid att vara mitt lilla pixietroll, spelar ingen roll vilken hårfärg du än har.. :D

2009-02-17 @ 20:15:59
URL: http://www.metrobloggen.se/suzieset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0