Yeees Tisdag!

Hejsan blogg!

Bägge cheferna borta idag Wiiiie... Perfekt dag att jobba på.9.10-18.10...Man hinner så mycket mer då. Eller inte.
Yees sen var det bara hem & träna igen då!.. Underbart har inte kännt mej så här pigg på länge efter jag har bytt kost & allting kan inte bli bättre perfekt...

Jävla Basth jag är skit sugen på öl! HAn ska faaan inte vinna detta.

Sen så har jag varit hemma hos Basth & Jozzan måste kolla katterna jag är inte där för att träffa dom om dom tror det i alla fall.
Nej nu måste jag tjata lite på Pappa.

Ledig nästa vecka längtar...

Pöss& hej!.

Kommentarer
Postat av: TeZ

Hej jasså har du bytt livs stil? Är du ledig till veckan kan du ju dyka upp till ekeby om du har lust. Såg din morgon promenad i morse =)! mvh oss!

2009-02-04 @ 20:04:18
URL: http://temaswedenzeth.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0