Göttt gött & åter gött

Yeees då var det helge nu då härligt vart en kort dag på jobbet så det känns riktigt bra! Gick kl 14 helt underbart lååång dag!

Va händer ? Jo ja du jag vet inte... en ilsken Jessica i Motala men nu är det lungt bara för mitt minne är lite kort i bland eller typ jämt dubbel bokat två fester det var jo inget nytt i alla fall men det blir Motala 28/3 Harrys i Motala se upp här kommer jag ! Är på hugget får fixa hotell innan den gång i fall man skulle få sej något ha ha ha! Skulle va fint...
Yeees ikväll då chilla ska ner & träna sen blir det pilla navel ludd hemma hos Jessica & Jonas tror att jag kanske kan ragga till mej en grogg där också jag är jo ledig imorgon så det skulle inte sitta fel alls... & imorgon lördag ska in till morsan till lassarett där & hälsa på med syrran! Yes gymet skriker dax & dra igång så man får det gjort...

P.s Bråka aldrig med Jessica i Motala när hon har en Bulle i ugnen hon låter ganska agressiv på telefonen då...

Pöss på er alla som är lätt road & läser detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0