Ha ha ha tvåan

Japp då var det tisddag känns redan att helgen är över och man är åter tillbaka på jobbet!
Allt är inte så roligt ska antagligen sparka två fy faaan men jag verkar klara mej i ala fall...
Yeeees idag jobbat javisst & sedan har jag varit & hälsat på Mor som ska opereras sej igen då har fått någon äcklig var böld så nu är hon på operation mellan 22-2230 hoppas det går bra men det tror jag säkert hon är så orolig bara men nu så nu måste det vara bra i alla fall! & sedan var jag & hälsa på Ekeby och hälsa på Jessica & Jonas & där satt min lilla Bulle (Malin)!...
Och sedan vart det gymet 45min! Kolla på Funbeat skit rolig sida & utmana mig i min träning!...
dax & sova blixten väntar!

Pöss & Gonatt

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej vännen! Det är bara fint just nu iallafall : ) Hur är det med dig då? Jag har ingen aning om när jag kommer hem igen. Men du kommer väll hit till den 28e på fest? Puss

2009-03-11 @ 10:43:26
URL: http://www.metrobloggen.se/suzieset
Postat av: Jessica

http://www.youtube.com/watch?v=1Y13T2our30&feature=related



Jag saknar dig hur mycket som helst vet du!!

2009-03-11 @ 11:08:48
Postat av: Mallan

"bulle" o grejjer. Haha, ja du mackan. Vänta du bara ;)

2009-03-11 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0