Halluu

Måndaaaag!

Japp  jobbet idag dåra jobba själv på kontors avd. inge roligt ingen att snacka med eller jävlas... fast det har varit fullt upp & servera kunderna! Och nu kommer min Kampanj gå ut i veckan får ni passa på pennor blir billigt!!!

Yeees sen ringde man till far på lunchen kände att jag var sugen på falukorv i ugn mums tänkte ja ! & självklart när man kom hem vad står det på bordet en farlig körv underbart sen vart det gymet & sedan kaffe med Basth & sedan ner & kolla läget på max & tog en burgare mums mums de gick ner !
Nu är det sängen Kissen (blixten) ligger och väntar på att jag ska sova nu så det är väll dax skulle jag tro eller små seg idag så det blir lite tidigt...
pöss & gonatt med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0