Första ledig dagen!

Japp var tvungen som sagt & ta ut en vecka innan semestern har jo några vecor kvar från förra året =)...
Idag då... Vart med Basth enn sväng & kolla på en Diskho till köket...  Så Nordhs är det sånt som gäller disk hoar! & sen har jag varit en sväng hos Mormor & sen så har jag varit med mamma på Netto & Ö&B & där fick jag en köks radio skit snygg liten fyrkantig!
& så har jag tränat! Måsta kom igen ordengligt haft uppehåll på tre veckor så nu blir det hård köra igen!
Har gått ner ca 15 kg på 3-4 månadet ganska bra gjort? jag tycker de i alla fall & mer ska det bli hade jag tänkte mej!

Nej nu blir det duschen & sedan sängen ska upp & träna imorgon! puss gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0