Sönda... nej

Tycker inte om söndagar så tråkigt... Har lackat om köks stolarna skit snygga kommer dom bli halvblank svart till mitt nya ek köks bord kannon vackert! Och sen har jag kladdat på Basth & efter det så drog vi en Pizza så gött så men banan på underbart gött kan jag lova.. söndar känns så lång tråkigt... Ferdags drog en runda först statt & sen så harrys de var väll inte bästa kvällen i mitt liv ångra att jag inte satt kvar & söla med Jessica & Carro hemma Jessica de skulle jo ha varit trevligare känner jag det få bli nästa gång... Lördag dax för öl igen men en gamal kompis sen Karlbergs tiden väldigt trevlig drog ner till red brick & tog en öl & snacka lite skit. nej nu blir det tv:n & sen sängen... Ledig nästa vecka va faaaan ska man göra då kommer jo bi tokig!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0